A családi pótlék igénylése 2017-ben!
A családi pótlék igénylésében változások történtek, melyek az ügyintézést érintik. Az igénylések elbírálása eddig a Magyar Államkincstár megyei igazgatóságán történtek, míg a jövőben átkerül a járási hivatalokhoz.
A családtámogatási ellátásokkal kapcsolatos kérelmek leadhatók a bejelentett lakóhely, tartózkodási hely szerint illetékes Kormányhivatalban (Kormányablak) személyesen és postai úton, ügyfélszolgálaton keresztül elektronikusan, valamint a kérelmező munkahelyén működő társadalombiztosítási kifizetőhelyen is.
A családi pótlék a kérelem benyújtásának időpontjától jár, amennyiben a benyújtás időpontjában a jogosultsági feltételek fennállnak. Késedelmes benyújtás esetén visszamenőleg legfeljebb két hónapra állapítják meg.
A jelenleg hatályos jogszabályok alapján a családi pótlékról itt olvashatsz bővebben.